Viltspårsinstruktör

Har varit iväg på 4 dagars utbildning i Uppsala under helgen. Både jag och Alva är trötta nu! Blir vila några dagar för Alva. Sen blir det viltspår hela sommaren! Jag är såld på denna underbara aktivering! =)
Nu är jag VILTSPÅR INSTRUKTÖR! =)

Stort tack Kicki och alla andra underbara människor för dessa dagar! Det har varit toppen!
Även stort tack till Camilla som jag delade rum med och fick samåka med!
Å så Genny, tack tack för foto lektionen! Nu ska jag köpa objektiv! =)

Här bjuds på lite bilder som tagits under helgen!


Camillas underbara valpar Pyra och Gosa!


Pernillas vovve Viggo


Patricia och hennes tollare Tindra


Alvas fästman Manne och hans matte Sofia


Bosses lånehund Bombo


Fridas vovve Quila


Min samåkare och rumskamrat Camilla och hennes Trolla


Gennys lånehund Ture


Min Alva


Kommentarer
Postat av: Genny

Det var så lite Madde!!! Jag längtar tills jag får se massa kort här på bloggen ;-)

Du vet vart jag finns om du behöver mer fototips ;-)



KRAM!

2010-05-17 @ 11:34:45
URL: http://G890522.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0