kurs, kurs, kurs..... :)

Igår hade jag vardagslydnad fortsättningskurs och sedan freestyle grundkurs. Ja, som jag alltid säger. Vad duktiga mina kursdeltagare är. :) Så roligt att se dem utvecklas, både hundarna och ägarna. Nu hann jag dock inte ta några kort. Typiskt.

Idag har jag haft vardagslydnad grundkurs och visst syntes det att dem tränat under veckan! Toppen toppen! :)
Efter kursen kom Katarina hit med Burton så körde vi Agility då dem tyvärr missar sista kurstillfället imorgon :(
Men givetvis så filmade jag DUKTIGA Burton och Katarina. Den filmen lägger jag upp både här och på min hemsida inom snar framtid.

 
Här bjuds iallafall en bild på Burton och Katarina tagen i onsdags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0