Meritlistan växer så det knakar!

Jag är nu diplomerad Rallylydnads instruktör och Retriever instruktör. :)

Igår var det sista gången på vardagslydnad grundkursen. Vad duktiga alla har blivit. :)

Hade även tävlingslydnads kurs. :)

Min älskade Thomas har varit här hemma på besök och haft en fjälla här på parning. "Freja" Jaroslav butterscotch. Jätte fin var hon! :) Så nu håller vi tummarna att det blir valpar i mitten av augusti! :)

Emi har blivit lite rund om magen. Jag hoppas verkligen att det inte bara är inbillning. Det är bara 4 veckor kvar nu. :)

Jag har nu fixat agility filmen från vårens agility kurs. Ska ha en till som börjar den 12 juli om någon är intresserad. ;) Det är toppen roligt!



www.maddeshundkurser.com


Kommentarer
Postat av: Genny

Kul! Grattis Madde!!!!!

Var kul att du lägger ut filmklipp och bilder från dina kurser!!!

Har du haft din viltspårskurs ännu?



KramKram Genny

2010-06-22 @ 14:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0